Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Trevlig natt:)

Av Cattis Olsson - 12 oktober 2010 02:50

En natt har aldrig gått så fort jobb för fullt nu lite fika sen invänta nästa rond innan jag får åka hem:)Har en liten lögn som gnager, varför ska man ljuga? De drabbar ingen annan än ens dåliga samvete å ev en par personer som blir utsatta helt i onödan! Man ska vara ärliga och stå för de man tycker:) en tant sa så fina ord, ta tillvara på livet unga flicka, kasta inte bort din tid, de som betyder finns alltid kvar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cattis Olsson - 5 december 2010 16:06

Fundigt.devote.se

Av Cattis Olsson - 20 november 2010 23:28

Kan inte haft bättre helg å än är den inte över:) igår jobb, pizza å idol mys! Sen hem till J å Kina lite film, upp å jobba härlig dag å jag gillar mitt jobb skarpt! Efter de drog jag mig in mot stan för å hälsa på Nettis å massa prat å härligheter d...

Av Cattis Olsson - 7 november 2010 21:26

!!!!!!!!!!!!! kan man väl säga om denna helg, jag tror jag sätter punkt för den här . just nu så ligger jag hemma i soffan å är uttråkad och rastös och trött på att ligga inne, dunder förkyld, feber, snora, hosta halsont å sist men absolut inte min...

Av Cattis Olsson - 5 november 2010 10:45

Väskorna står packade, vi ska strax mötas upp i stan för att börja denna jobbiga bilresa mot Sthlm, men väl där framme blir de nog grejtans! lite mys fredag ska de bli ikv och imorgon lite shopping å en utgång med broder så ska vi se vad den kan bjud...

Av Cattis Olsson - 4 november 2010 07:00

Nu är jag verkligen övertrött natten har varit seg, men eftersom de trötta gått över så är jag ju pigg nu! Så jag far hem några timmar och städar innan jobbet kallar igen:) för hur skönt är de inte å komma hem till ett städat hem?:) måste även packa ...

Presentation


Är en glad, målmedveten och impulsiv människa som vet vad jag vill med livet det är min ensvishet som driver mig i allt jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

.

Blogg listad på Bloggtoppen.se

..

b

,


Ovido - Quiz & Flashcards